fredag 2 maj 2008

Borttappad?

Efter att ha tittat lite på min lillasysters bilddagbok så hittade jag en utmaning, utmaningen gäller inte mig eftersom jag inte kan ladda upp den någonstans på bilddagboken men jag bryr mig inte för jag blev lite nyfiken på vad jag skulle få för bild. Utmaningen löd:
Gör så här:
1) Gå in på google.se
2) Sök på datumet du fyller år (tex 22 Juni)
3) Ta andra bilden och ladda upp den.
4) Bilden du ser är din framtid. Så fort du tittar på den här bilden så har du blivit utmanad!


Så jag öppnade google och sökte snällt på 29 augusti och den andra bilden var denna:
Bilden kom från sidan http://tappadevantar.blogg.se/ där man kan skicka in bilder på borttappade saker för att folk ska kunna hitta dem (och för att de har lite roligt åt vad som glömts=P) Så detta är ett par borttappade inneskor. Vad det innebär för min framtid? Antingen att jag kommer tappa bort mig (alt. bli hittad) eller så kommer jag använda ett par inneskor vid träning. (Jag råkar veta att det senare kommer stämma) Bloggens idé är iallafall hur rolig som helst, och jag ska börja ha med mig kameran och fota allt borttappat^^. Jag saknade min skugga idag när jag var ute, det kändes tomt utan sin bästa vän;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ^^ Min bild är från www.idiot.se, behöver jag säga mer? :P

Anonym sa...

Jag får en bild på en isbjörnsunge som heter Knut och det står att han måste dö =/

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00237/NYHETER-21s20-faksi_237847w.jpg